wtorek, 6 marca 2018

NA ŻYWO: Reset czyli weryfikacja spisku - spotkanie z Piotrem Wrońskim, godz. 18

Premiera najnowszej książki Editions Spotkania "Reset, czyli weryfikacja spisku" i spotkanie z Piotrem Wrońskim.



"Reset, czyli weryfikacja spisku" to ostatnia część serii powieści z kluczem.
Pierwsza część z tej serii "Spisek założycielski. Historia jednego morderstwa" wydana została w 2015 roku, Druga "Weryfikacja" ukazała się także w 2015 roku.

W posłowiu do "Resetu" Piotr Wroński pisze:
"Kilka lat temu, ktoś powiedział, że przekroczyłem Rubikon.
To prawda, lecz Cezar miał za sobą wojsko, a przed sobą życzliwie witających go ludzi. Ja przeszedłem rzeczkę sam i dokładnie, świadomie zburzyłem za sobą wszystkie mosty, wiedząc, że za Rubikonem czeka mnie pogarda i nieufność. O tym też jest ta książka. Powstała w bardzo trudnym dla mnie okresie i widać to w niej. Dla moich bohaterów wybrałem zakończenie, które wydaje mi się jedynym możliwym."